FAALİYET ALANLARI
KURUMSAL YAPIMLAR
Açık, net ve temiz bir metin/senaryo çalışması.
Bu metne hizmet edecek estetik ve kalitede obje / faaliyet / mekan çekimleri.
Doğru sorularla kayda alınan ropörtajlar.
Ve sonrasında, yaratıcılığın ve estetiğin nakış gibi işlendiği bir kurgu çalışması.
Özellikle son 10 yılda çalışma şansına sahip olduğumuz ulusal ve uluslararası markalar için izlediğimiz yol haritası bu oldu.
Günümüz teknolojilerinin sağladığı olanaklar sayesinde artık herkesin ve her şirketin hedef kitlesine “görüntülü olarak“ hitap edebilmesi, tercihten çok neredeyse bir zorunluluk haline geldi.
Özellikle birkaç yıl öncesine kadar, büyük kurumsal şirketlerin uydu üzerinden kiralanan şifreli ticari kanallara ilgi gösterdiği gözlenmekteydi. Ancak son dönemde, internet hızının artmasıyla birlikte resim ve yazıdan öte video yayınlama – izleme eğiliminin arttığı kolaylıkla söylenebilir.
Minola Yapım olarak, özellikle son 10 yıl boyunca DenizBank, Intertech, Türkiye Bankalar Birliği (TBB), Fıratpen, Fıratboru, Burgan Bank gibi Türkiye’nin önde gelen markaları için yüzlerce film ve binlerce saat özel içerik üretme görevini başarıyla ve gururla gerçekleştirdik.
Projeye konu kurumun ilgili birimleri ile yakın çalışma ve sürecin her aşamasına dahil etme isteğimiz her iki tarafın hayatını kolaylaştırdığı gibi sürprizleri ortadan kaldırmakta, karşılıklı memnuniyeti arttırmaktadır.
Sahip olduğumuz ve günün koşullarına göre güncellediğimiz teknik altyapımız sayesinde projelerimizi daha yaratıcı, özgür ve esnek çalışma ortamında hayata geçirebiliyoruz. Kurumsal yapımlar kapsamında yer alan iş başlıklarını şöyle sıralayabiliriz.
Bu metne hizmet edecek estetik ve kalitede obje / faaliyet / mekan çekimleri.
Doğru sorularla kayda alınan ropörtajlar.
Ve sonrasında, yaratıcılığın ve estetiğin nakış gibi işlendiği bir kurgu çalışması.
Özellikle son 10 yılda çalışma şansına sahip olduğumuz ulusal ve uluslararası markalar için izlediğimiz yol haritası bu oldu.
Günümüz teknolojilerinin sağladığı olanaklar sayesinde artık herkesin ve her şirketin hedef kitlesine “görüntülü olarak“ hitap edebilmesi, tercihten çok neredeyse bir zorunluluk haline geldi.
Özellikle birkaç yıl öncesine kadar, büyük kurumsal şirketlerin uydu üzerinden kiralanan şifreli ticari kanallara ilgi gösterdiği gözlenmekteydi. Ancak son dönemde, internet hızının artmasıyla birlikte resim ve yazıdan öte video yayınlama – izleme eğiliminin arttığı kolaylıkla söylenebilir.
Minola Yapım olarak, özellikle son 10 yıl boyunca DenizBank, Intertech, Türkiye Bankalar Birliği (TBB), Fıratpen, Fıratboru, Burgan Bank gibi Türkiye’nin önde gelen markaları için yüzlerce film ve binlerce saat özel içerik üretme görevini başarıyla ve gururla gerçekleştirdik.
Projeye konu kurumun ilgili birimleri ile yakın çalışma ve sürecin her aşamasına dahil etme isteğimiz her iki tarafın hayatını kolaylaştırdığı gibi sürprizleri ortadan kaldırmakta, karşılıklı memnuniyeti arttırmaktadır.
Sahip olduğumuz ve günün koşullarına göre güncellediğimiz teknik altyapımız sayesinde projelerimizi daha yaratıcı, özgür ve esnek çalışma ortamında hayata geçirebiliyoruz. Kurumsal yapımlar kapsamında yer alan iş başlıklarını şöyle sıralayabiliriz.
- Şirket profil filmleri
- Şirket içi iletişim filmleri
- Viral videolar
- Başarı hikayesi belgeselleri
- Etkinlik videoları
- Basın toplantıları videoları
- Lansman filmleri
- Yönetici röportajları
- Mimari yapı filmleri
- Seminer ve çalışma grupları filmleri
- Tarihçe belgeselleri
- Satış-pazarlama filmleri
- Eğitim filmleri
- İnsan kaynakları ve motivasyon filmleri
- Çalışan memnuniyeti filmleri
- Müşteri memnuniyeti filmleri
- Mevzuat güncelleme filmleri
- Bayi toplantısı filmleri
- Ürün ve üretim süreçleri filmleri
- Ödül sunum filmleri
- Faaliyet raporu filmleri
- Güncellenebilir kısa tarihçe filmleri